UPPDATERING SUGER?!

okejj.. jag har har för mktr för migför att kunna komma igår.. men jag har mina stöd apor som ska hjälpa mig.


FREDAG:

maria och jannika kom hem till mig för att föra, och för att dom sedan skulle ut på krogen.
jannika stanna kvar och maria drog ut..XD
det kom massa folk vi gjorde det man brukar göra. typ lekar mm.

LÖRDAG:
jag vakna drog hem till faster, slinga henne.. sen kom jannika och hämta mig.
sen hem till mig,.. forstsättning på dagen innan..

DET KOM EN FET TÖNT HEM TILL MIG!!

han hade typ buss kläder på sig.. och det första han fråga var närhan kom in var får man HEILA?!??!

ÄR MAN HELT KÖRD I NÖTEN ELLER?

ingen  nomal människa frågar något sånt.
ialla fall så slängde lundgren och dennis ut honom..TACK!

SÖNDAG:
änu en dag utav festande och ah.. massa folk!?!
ni vet vad som händer.
SEN STATIOL!?!?

MÅNDAG:
var vi i rönninge och var tvugna att dra för att jannika skulle vara barnvakt..:(
BAJS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0